Oprogramowanie Helpdesk - BOK/CRM
System BOK (Biuro Obsługi Klienta) to profesjonalne narzędzie służące do rejestrowania i obsługi zleceń oraz usterek wpływających do działu obsługi klienta. Dzięki integracji z modułem CRM pozwala zarządzać komunikacją z klientami. Możliwość rejestrowania oraz śledzenia zgłoszeń, a także kontrola nad powiadomieniami oraz czasem spędzonym nad zgłoszeniem pozwala usprawnić pracę BOk-u oraz prowadzić stały nadzór nad jego działaniami. Proponowane przez nas oprogramowanie helpdesk to rozwiązanie nadające się do zastosowania w średnich oraz dużych firmach. Łatwość i intuicyjność obsługi stanowi dużą zaletę systemu. Oprogramowanie helpdesk to profesjonalne narzędzie, które usprawni działanie Twojej firmy i podniesie poziom obsługi klienta.
Najważniejsze cechy i właściwości modułu BOK/CRM:
Możliwość rejestracji oraz śledzenia zgłoszeń obsługiwanych przez dział BOK
Nieograniczona ilość zgłoszeń, kontrahentów, użytkowników itp.
Możliwość automatycznego tworzenia oraz aktualizacji zgłoszeń na podstawie przychodzących wiadomości e-mail
Precyzyjna kontrola nad powiadomieniami e-mail
Możliwość śledzenia czasu odpowiedzi na zgłoszenie (SLA)
Możliwość logowania czasu pracy spędzonego nad zgłoszeniem
Możliwość przypisania produktów oraz usług posiadanych przez kontrahentów
Dzięki integracji z modułem CRM możliwość zarządzania bazą kontrahentów, kontaktów, powiązanych dokumentów oraz historią komunikacji z klientem
Rozbudowane statystyki oraz raporty dotyczące zgłoszeń i jakości obsługi
Dodatkowo wszystkie współdzielone funkcje dostępne w ramach systemu Exergy ERP
Zachęcamy do wypróbowania dema. Istnieje także możliwość instalacji dedykowanych oraz spersonalizowanych pod indywidualne oczekiwania klienta. W razie pytań prosimy o kontakt.
Zobacz jak wygląda CRM